NAJLEPSZY SYSTEM DO CALL CENTER

Odbieraj 100% połączeń przychodzących

Twórz automatyczne kampanie wychodzące

Zarządzaj połączeniami i zgłoszeniami w jednym systemie

Zwiększ wydajność rozwiązywania spraw Wygodnie nadzoruj zespół


14

Lat doświadczenia

3 000+

Skutecznych wdrożeń

20 000

Użytkowników systemu

100 mln

Minut rozmów w 2021

ZALETY SYSTEMU

BRAK INFRASTRUKTURY FIZYCZNEJ

Skup się na swoim biznesie, my bierzemy na siebie kwestie techniczne. Nasz zespół zapewnia ciągłość usług i jest całkowicie odpowiedzialny za działanie aplikacji oraz serwerów. Brak infrastruktury fizycznej do utrzymania oznacza oszczędność zasobów i brak awarii. Ponad 14 lat doświadczenia pozwala mieć pewność, że wszystkie czynniki mamy w 100% pod kontrolą.

ELASTYCZNOŚĆ

Zmieniaj liczbę wykupionych licencji zależnie od Twoich zmieniających się potrzeb (dodając ich więcej lub rezygnując z tych, które okażą się niepotrzebne). Zapewniamy wdrożenie usługi, dopasowanie funkcjonalności do indywidualnych potrzeb Twojej firmy, a także bezproblemową integrację z innymi aplikacjami i systemami.

NIEZAWODNOŚĆ

Działaj na systemie bez obaw o przerwy czy awarie. Oprogramowanie dostępne w chmurze to niezawodne rozwiązanie, z którego korzystasz zawsze kiedy masz połączenie z internetem. Zespół wykwalifikowanych specjalistów dba o nieprzerwany dostęp do wszystkich funkcjonalności i danych.

KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE

Wielokanałowa komunikacja, centrala telefoniczna PBX, infolinia IVR, predictive dialer, inteligentne zarządzanie i kolejkowanie połączeń i zgłoszeń, masowa wysyłka smsów API, automatyzacja, monitoring na żywo i raportowanie, Text2Speech, HLR i wiele więcej.

BEZPIECZEŃSTWO

Oferujemy rozwiązania dopasowane do rozmiaru i obecnego etapu rozwoju Twojej firmy. Tworząc pakiet funkcjonalności bierzemy pod uwagę indywidualne potrzeby firmy, a także jej pracowników i klientów. Zapewniamy wdrożenie usługi oraz bezproblemową integrację z innymi aplikacjami i systemami.

WSPARCIE EKSPERTÓW

Profesjonalne doradztwo na całej ścieżce współpracy, dopasowanie funkcjonalności systemu do potrzeb firmy. Zespół ekspertów i wysoko wykwalifikowanych inżynierów IT do dyspozycji 24/7. Wdrożenie w jeden dzień.

Wypróbuj system i…

  • wielokanałową komunikacją przychodzącą i wychodzącą zarządzaj w jednym miejscu,
  • kieruj połączenia do właściwych osób lub działów we właściwym czasie,
  • skróć czas rozwiązywania zgłoszeń i zmniejsz obciążenie zespołu,
  • kontaktuj się z klientami wielokanałowo, a dane o tych kontaktach gromadź w jednym systemie,
  • generuj raporty by analizować interakcje z klientami oraz wydajność pracy zespołu.



Biuro

Nagrody i wyróżnienia

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

04-041 Warszawa,

ul. Ostrobramska 101a , Polska


tel.: +48 222 509 000

Focus Telecom jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej

info@focuscontactcenter.pl    •   www.focustelecom.pl