NAJLEPSZY SYSTEM DO CALL CENTER
Odbieraj 100% połączeń przychodzących
Twórz automatyczne kampanie wychodzące
Zarządzaj połączeniami i zgłoszeniami w jednym systemie
Zwiększ wydajność rozwiązywania spraw Wygodnie nadzoruj zespół
14
Lat doświadczenia
3 000+
20 000
Użytkowników systemu
100 mln
Minut rozmów w 2021
ZALETY SYSTEMU
BRAK INFRASTRUKTURY FIZYCZNEJ
Skup się na swoim biznesie, my bierzemy na siebie kwestie techniczne. Nasz zespół zapewnia ciągłość usług i jest całkowicie odpowiedzialny za działanie aplikacji oraz serwerów. Brak infrastruktury fizycznej do utrzymania oznacza oszczędność zasobów i brak awarii. Ponad 14 lat doświadczenia pozwala mieć pewność, że wszystkie czynniki mamy w 100% pod kontrolą.
ELASTYCZNOŚĆ
Zmieniaj liczbę wykupionych licencji zależnie od Twoich zmieniających się potrzeb (dodając ich więcej lub rezygnując z tych, które okażą się niepotrzebne). Zapewniamy wdrożenie usługi, dopasowanie funkcjonalności do indywidualnych potrzeb Twojej firmy, a także bezproblemową integrację z innymi aplikacjami i systemami.
NIEZAWODNOŚĆ
Działaj na systemie bez obaw o przerwy czy awarie. Oprogramowanie dostępne w chmurze to niezawodne rozwiązanie, z którego korzystasz zawsze kiedy masz połączenie z internetem. Zespół wykwalifikowanych specjalistów dba o nieprzerwany dostęp do wszystkich funkcjonalności i danych.
KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE
Wielokanałowa komunikacja, centrala telefoniczna PBX, infolinia IVR, predictive dialer, inteligentne zarządzanie i kolejkowanie połączeń i zgłoszeń, masowa wysyłka smsów API, automatyzacja, monitoring na żywo i raportowanie, Text2Speech, HLR i wiele więcej.
BEZPIECZEŃSTWO
Oferujemy rozwiązania dopasowane do rozmiaru i obecnego etapu rozwoju Twojej firmy. Tworząc pakiet funkcjonalności bierzemy pod uwagę indywidualne potrzeby firmy, a także jej pracowników i klientów. Zapewniamy wdrożenie usługi oraz bezproblemową integrację z innymi aplikacjami i systemami.
WSPARCIE EKSPERTÓW
Profesjonalne doradztwo na całej ścieżce współpracy, dopasowanie funkcjonalności systemu do potrzeb firmy. Zespół ekspertów i wysoko wykwalifikowanych inżynierów IT do dyspozycji 24/7. Wdrożenie w jeden dzień.
Wypróbuj system i…
Nagrody i wyróżnienia
Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
04-041 Warszawa,
ul. Ostrobramska 101a , Polska
tel.: +48 222 289 289
Focus Telecom jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej
info@focuscontactcenter.pl • www.focustelecom.pl