Prowadzenie i zakładanie Call Center wymaga specjalistycznej wiedzy technologicznej, zdolności planowania i znajomości branży.
Pragniemy dostarczyć naszym klientom użyteczną i fachową wiedzę, dzięki której będą mogli podnosić skuteczność swojej działalności. Dowiedzieć się jak założyć własne Call Center i nim zarządzać, poprawić wyniki sprzedaży, skoordynować prace działów w swojej firmie.
- Jak przygotować się do założenia własnego Call Center
- Przykłady dochodowych projektów dla Twojego Call Center
- Propozycje najlepszych systemów Call Center
- Jak zoptymalizować procesy sprzedaży dzięki wewnętrznemu Call Center
Pobierz e-book tutaj
- Jak zoptymalizować procesy sprzedaży dzięki wewnętrznemu call center?
- Jak docierać do klientów z ofertą zaspokajającą ich potrzeby?
- Przykłady ścieżek uruchomienia wewnętrznego call center
Pobierz e-book tutaj
- Jak podnieść skuteczność sprzedaży?
- Jak poprawić tradycyjny model sprzedaży dzięki wewnętrznemu call center?
- Jak zintegrować prace działu handlowego i call center dzięki systemom wspomagającym?
- Wymiana informacji między działami oraz typowe błędy i zagrożenia
Pobierz e-book tutaj