Bogata oferta funkcjonalności naszego Call Center daje możliwość dostosowania aplikacji do specyficznych wymagań firmy. Aplikacja Call Center umożliwia modyfikację i zarządzanie danymi klientów, kampaniami czy pracą agentów w dowolnym momencie. Dodatkowo, w ramach usługi, klienci otrzymują możliwość dokonywania połączeń w konkurencyjnych cenach.
Odpowiedzialność za infrastrukturę techniczną leży po stronie dostawcy, co redukuje koszty obsługi technicznej systemu. Zapewniamy wsparcie w zakresie wszelkich zgłoszeń i zapytań dotyczących funkcjonowania , prowadzimy także bezpłatne szkolenia. Dzięki regularnym aktualizacjom systemu jesteśmy w stanie dostosować go do specyficznych potrzeb każdej organizacji.
Nasza aplikacja Call Center to idealne rozwiązanie dla nowego Call Center oraz organizacji pragnącej wzmocnić swoją sprzedaż kanałem telefonicznym. Krótki okres wdrażania i brak potrzeby posiadania własnego zaplecza technicznego umożliwiają założenie Call Center od podstaw w ciągu zaledwie 1 dnia i to bez konieczności ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.
Aby korzystać z oferowanego przez nas rozwiązania Call Center potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu oraz zestaw słuchawkowy. Ponieważ praca telemarketerów może odbywać się z każdego miejsca z dostępem do Internetu, nie ma konieczności wynajmu powierzchni biurowej.
Dzięki łatwemu dostępowi do statystyk pracy agentów i informacji o kampaniach, rozwiązanie daje możliwość skutecznego zarządzania kampaniami sprzedażowymi, akcjami informacyjnymi i promocyjnymi czy procesami windykacyjnymi.
Sprawdzona niezawodność naszego centrum kolokacji gwarantuje, iż przechowywane na serwerze informacje są w pełni bezpieczne. Dodatkowo dla każdego klienta tworzony jest back up aplikacji , zduplikowany w wielu różnych lokalizacjach, co gwarantuje niezawodność aplikacji.
Intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs panelu ułatwi pracę agentom i osobom zarządzającym Call Center. Regularnie wprowadzane aktualizacje oprogramowania są dostępne bez dodatkowych opłat czy instalacji. Narzędzie daje pełną kontrolę nad sprzedażą i pracą telemarketerów, dzięki czemu działania aplikacji Call Center mogą być na bieżąco optymalizowane, tak aby zmniejszyć koszty.