Infolinia
+48 222 286 286

Korzyści – aplikacja Call Center

Aplikacja Call Center – elastyczność i kompleksowość

Bogata oferta funkcjonalności naszego Call Center daje możliwość dostosowania aplikacji do specyficznych wymagań firmy. Aplikacja Call Center umożliwia modyfikację i zarządzanie danymi klientów, kampaniami czy pracą agentów w dowolnym momencie. Dodatkowo, w ramach usługi, klienci otrzymują możliwość dokonywania połączeń w konkurencyjnych cenach.

Wsparcie techniczne

Odpowiedzialność za infrastrukturę techniczną leży po stronie dostawcy, co redukuje koszty obsługi technicznej systemu. Zapewniamy wsparcie w zakresie wszelkich zgłoszeń i zapytań dotyczących funkcjonowania , prowadzimy także bezpłatne szkolenia. Dzięki regularnym aktualizacjom systemu jesteśmy w stanie dostosować go do specyficznych potrzeb każdej organizacji.

aplikacja call center korzyści

Oszczędność czasu i pieniędzy

Nasza aplikacja Call Center to idealne rozwiązanie dla nowego Call Center oraz organizacji pragnącej wzmocnić swoją sprzedaż kanałem telefonicznym. Krótki okres wdrażania i brak potrzeby posiadania własnego zaplecza technicznego  umożliwiają założenie Call Center od podstaw w ciągu zaledwie 1 dnia i to bez konieczności ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.

Prostota rozwiązania

Aby korzystać z oferowanego przez nas rozwiązania Call Center potrzebny jest komputer z dostępem do Internetu oraz zestaw słuchawkowy. Ponieważ praca telemarketerów może odbywać się z każdego miejsca z dostępem do Internetu, nie ma konieczności wynajmu powierzchni biurowej.

Podniesienie skuteczności działań sprzedażowych

Dzięki łatwemu dostępowi do statystyk pracy agentów i informacji o kampaniach, rozwiązanie  daje możliwość skutecznego zarządzania kampaniami sprzedażowymi, akcjami informacyjnymi i promocyjnymi czy procesami windykacyjnymi.

Bezpieczeństwo danych i niezawodność aplikacji

Sprawdzona niezawodność naszego centrum kolokacji gwarantuje, iż przechowywane na serwerze informacje są w pełni bezpieczne. Dodatkowo dla każdego klienta tworzony jest back up aplikacji , zduplikowany w wielu różnych lokalizacjach, co gwarantuje niezawodność aplikacji.

Usprawnienia pracy całej organizacji

Intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs panelu ułatwi pracę agentom i osobom zarządzającym Call Center. Regularnie wprowadzane aktualizacje oprogramowania są dostępne bez dodatkowych opłat czy instalacji. Narzędzie daje pełną kontrolę nad sprzedażą i pracą telemarketerów, dzięki czemu działania aplikacji Call Center mogą być na bieżąco optymalizowane, tak aby zmniejszyć koszty.

 

Darmowe e-booki

Kompendium wiedzy
na temat Call Center

Pobierz

Formularz kontaktowy

Systemy Call Center Zamknij okno
  • Jak krok po kroku założyć
    własne call center od podstaw?
  • Przykłady dochodowych projektów
    dla Twojego call center
  • Propozycje najlepszych systemów
    call center

Pobierz darmowy e-book

"Jak założyć własne call center"

Pobierz
  • Jak zoptymalizować procesy sprzedaży dzięki wewnętrznemu call center?
  • Jak docierać do klientów z ofertą
    zaspokajającą ich potrzeby?
  • Przykłady ścieżek uruchomienia
    wewnętrznego call center

Pobierz darmowy e-book

"Jak zwiększyć sprzedaż"

Pobierz

Systemy Call Center Zamknij okno

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą,
nasz specjalista wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Systemy Call Center Zamknij okno

Dziękujemy! Sprawdź maila i kliknij link aktywacyjny aby pobrać e-booka

close

Podnieś skuteczność działań sprzedażowych
z innowacyjnym systemem Call Center

Zadzwoń: +48 222 286 286 lub zostaw kontakt do siebie

Przejdź do strony głównej »
close

Pobierz darmowy e-book
„Jak zoptymalizować proces sprzedaży bezpośredniej?”

Przejdź do strony głównej »